Over Tip de Bruin:
Tip de Bruin, een bekende herenkledingwinkel in Amsterdam, behaalt geen resultaten met social media en heeft moeite om de doelgroep, jongeren, massaal te bereiken. Het doel: meer zichtbaarheid en uiteindelijk hogere sales.
Onze aanpak:
We ontwikkelen een strategische content aanpak die de doelgroep direct aanspreekt. MrSocials maakt regelmatig opnames in de winkel, waarin de medewerkers zelf de video’s presenteren. Met frisse, entertainende en snelle video’s brengen we de winkel op een aantrekkelijke en authentieke manier in beeld bij de doelgroep.
Door de samenwerking is Tip de Bruin uitgegroeid tot de meest prominente kledingwinkel op social media, met dagelijks tienduizenden mensen uit hun doelgroep die de content bekijken en zich betrokken voelen bij het merk.

Het resultaat
Resultaten in slechts 5 maanden
1,3 miljoen maandelijkse views
6.000 nieuwe volgers
6,5 miljoen totale views
De gemaakte social media video’s door MrSocials
Ontdek de impact van social media
Neem vandaag contact op!